Trending musthaves!

Concept

1 OUTFIT OF THE DAY start eind februari 2016 met een duidelijke missie: het uitdossen van jongeren en jong volwassenen die een neus hebben voor fashion.

2 OUTFIT OF THE DAY start eind februari 2016 met een duidelijke missie: het uitdossen van jongeren en jong volwassenen die een neus hebben voor fashion.

3 OUTFIT OF THE DAY richt zich op jongeren met smaak voor casual kleding en die zich goed voelen met wat ze dragen als kleding.

4 OUTFIT OF THE DAY richt zich op de opkomende internationale fashion trends gemengd met wat we zien in het straatbeeld en met wat hip is in de celebrity scene.

5 OUTFIT OF THE DAY heeft als ultieme doelstelling: comfortabele outfits aanbieden aan een betaalbare prijs en zich te positioneren als een lifestyle experience voor jongeren.

6 OUTFIT OF THE DAY gaat mee met de klant en kijkt constant uit naar de nieuwste technologieën, evoluties in social media maar ook naar de opkomende trends in kunst en muziek.

7 OUTFIT OF THE DAY laat zich inspireren door de ‘digital lifestyle‘ van jongeren. Hierdoor evolueren de collecties constant, komen er elke week nieuwe outfits in onze rekken en brengen we nieuwe ervaringen voor onze klanten.

8 OUTFIT OF THE DAY heeft verschillende stijlen in aanbieding en dit zowel voor jongens als meisjes, gaande van de meeste casual outfits voor jongeren zoals T-shirts, sweatshirts, jeans en nog veel meer.

9 OUTFIT OF THE DAY brengt ook het meer geklede aanbod voor door de dag of ’s avonds en is ook toegankelijk voor jong volwassenen voor zowel werk als vrije tijd.

10 OUTFIT OF THE DAY vult de rijke textiel collectie aan met een breder waaier aan gepaste accessoires die het geheel tot een echte OUTFIT OF THE DAY pimpen.

11 OUTFIT OF THE DAY werd opgezet onder impuls van Martine Mennen. Martine heeft meer dan 2 decennia ervaring in kleding retail en nam de afgelopen 3 jaar, nadat ze haar vorige business overliet, de tijd om grondig over dit concept na te denken.

12 OUTFIT OF THE DAY komt voort uit de inspiratie die Martine opdeed uit gesprekken met haar ’teen’ dochter Chamnan en jongens en meisjes uit Chamnan’s sociale netwerk. Hieruit ontstonden heel wat toffe ideeën om dit nieuwe concept te introduceren.